Monday, September 12, 2011

Turn arounD

As salam...
arini terajin plak membace semula ape yg da aku tulis yg lpas2...
bace2...bace punyer bace...bace lg...
geleng kepala...gelak2....

hahahhahaha....

berapa x matangnye aku......
saya seorang perempuan yg bru mengenal dunia.....
kesian kan.....naik nyampah pun ade bace blog sendri...keh3....
bior lerr...benda da lpas....nak delete syg plak..penat aku menulis
eh menaip...keletak keletuk.....
ape seronoknyer tulis blog ni pun...aku xtaw....
sbbnyer...kdg2...tulis2 cite pasal diri sendri...
tulis pasal org lain....kutuk2 org..
bler da mcm tu secara tak lgsg bole mendtgkan keaiban....
ishk2...kalo bole...tulis yg bek2 jer....
kalo yg buruk nak dicitekan, kite modify jdkan citer teladan...
bnyakkn nasihat bkn bnyakkn kutukan.....

phewwwww...nmpak x kematangan i skrg....
hahahha.....


(^^,)
it's all about me..me..me..me..me....

No comments: