Monday, September 19, 2011

Kite mestilah bersopan-santun..

Assalamualaikum....

dr dlu smpai la ni...
aku la org yg x penah ubah gaya blog aku....
hahaha...malas n xder sape pun visit......
so blog ni jd tmpt aku menconteng2 ajer....

weekend lepas...
weekend plg seronok....
Mohd Sayuti dtg melawat umah aku...sukenyer sayer...
janji lpas zuhur...tp....
yer...janji itu ditepati...hehehehe...
ditemani si hafife n si pojie....

kire majlis kenal2 kecil2an.....
dier steady...aku steady smpai terbuat air sirap pekat melekat...
hahahahaha....
ape2 pun...semuanyer ok ajer....
mak bapak aku sporting ajer....
kire pass laa....kui3....

so...bler sang lelaki da dtg,kite kena la membalas...
hehehe..plan ari sabtu tp disebbkan asakan bondaku yg
nak minta teman pegi kajang rumah besannyer...
aku pun mengalah...tunda la plan aku tu....

ari ahad pun smpai...siap2....
nasib bek ari raya, kalo x, aku xtaw nak pakai baju aper....
perjalann tanpa debaran (pelikkan).....
aku x rase berdebar pun....aku cube mencri elemen2 untuk mencetuskan
rase debaran tetapi aku gagal....hahahaha....
Alhamdulillah....
nmpknyer environment yg positif dpt aku rase....
kalo aku taw mcm ni...da lame aku dtg jenguk....
so konklusinyer.....ok ajer...
aku rase aku xkan segan nak lawat2 kg dier pasni cume...
x ingat jalan laa...hahahaha....kena minta map ni...

so...kira pass r gitu....
hahahahha...
Alhamdulillah....
Hopefully, everything will be ok....
InsyaAllah....






(^^,)
happy for both

No comments: