Tuesday, September 6, 2011

CINTA M-M

Di suatu petang yang hening...

Si dia : Sayang..kawen jom~
Si aku : jom...!!!
si dia : i diskus ngn mak i dlu yer...
si aku : i pun same jue..

Situasi rumah si dia...

si dia : mak...saya nak kawen~
si mak dia : ape??ko da ade teman ke nak kawen...
si dia : sudah emak...
si mak dia : apasal x bgtaw awal2...mak gi pinangkan sekrg jgk..cepat2..bersiap2 ..pggil angkatan2 tentera..eh angkatan sedara2 kite...
si dia : yahuuuuu...!!!!

situasi di rumah aku...

si aku : mak...saya nak kawen...
si mak aku : ape??ko da ade teman ke nak kawen..
si aku : sudah emak...
si mak aku : apasal x bgtaw awal2...mak gi pinangkan..eh mak suruh teman ko tu masuk
minang segera...da..mak nak keluar ni nak gi canang satu kg....ade org
nak masuk minang anak dara aku...
si aku : (dasatnyer mak aku)..yahuuuuuu...!!!

maka..berkahwin laa si dia dan si aku...

CUP2,,!!!

hakikatnyer....

situasi di rumah si dia...

si dia : mak...saya nak kawen...
si mak dia : ape??ko da ade teman ke nak kawen...
si dia : sudah emak...
si mak dia : no2...duit ntah ade ke x tuuuuu...ni..ko ingt senang nak bela anak dara
orang....koman2 1 juta kena ade dlm bank ko tu...bru keje da berangn
nak kawen..da...keje dlu...bg duit beranak pinak....ko ingt nak buat
majlis kena kuarkan 20-30 sen...nnti2 dlu...
si dia : oh noooo..!!!

situasi di rumah aku..

si aku : mak...saya nak kawen...
si mak aku : ape??ko da ade teman ke nak kawen..
si aku : sudah emak...
si mak aku : no2...nnti dlu...ko tu da la x reti masak...nak jejak kaki kat dapur
pun bler perut ko lapo jer...pemalas...baju pun aku basuhkan...nasib
baik berakkencing pandai basuh sendri...berangan nak kawen...belajr
dlu...selagi ko x pandai nak masak air yg senang tu...jgn harap aku nak
bg kawen...
si aku : oh nooo...!!

maka..ntah bler si dia n si aku akan berkahwin..

hehehehe...cerite ini hanyalah rekaan semata2....tiada kaitan ngn sesape taw....



(^^,)
saya sayang Mohd Sayuti

1 comment:

arina_aris said...

yeke x de kaitan tasha?haha..eh aku kawen pn aku x reti buat pape gk..buat air pn x lepas..kes ko same r ngn kes aku..tp da lps kawen,kne r pandai2 n akn pandai sndri..y pnting ble da kawen msg2 kne tlg msg2...good luck tasha..aku doakn ko n sayut kawen cpt ;)