Thursday, February 18, 2010

satu da lepas....

Alhamdulillah...
aku rase lega sikit tp dlam mase yg same rase mcm kerugian....eh...tetibe jer aku ni......xder pangkal pucuknyer da masuk batangnyer....hehehhee

arini....semuanyer da terluah...eh ade lg blum....xper...yg tu selesai dlm mase yg terdekat ni......arini aku bertindak jujur....kalo la x dimulekan...mesti masih tersimpan lekat kat lubuk ati ni sampai jd jeruk agaknyer....terima kasih kepada org itu kerana memahami....dan maafkan aku sbb jd mcm ni.....aku x dpt nak halang.....ko muncul dlm saat aku kekeliruan (ayatttt...)

x sangka...aku yg bergaya ala2 mcm minah sempit ni (akakakkaka..) ade gak yg terjatuh.....jatuh ape? jatuh hati gituw.....luv at first sight....perghh...serius nih...aku x penah jd gituw....aku hargai perasaan org tu.....sgt2 tp sygnyer..kebodohan aku n kebatasan antara ko n aku...buatkan aku duduk atas jambatan yg kering mcm lidi.....susah untuk dilintas....hurmmm2...

kalo la ko n aku...aku rase skrg...tiap2 ari mesti aku terasa diawang-awangan....conform ko layan baik punyer.....aku jamin...rugi rasenyer tp nak wat cmner.....xder galakan....buatkan aku lebih mematuhi ape kate mak n ayah aku yg da bnyak berkorban besarkan aku.....

aku sayang ko.....but family still be the first priority.....dan aku still xleh lupekan ko yg buat aku marah pade entry 1.........2........3................infinity.......aku syg ko lg....cume ko je yg x paham.....

kepada ko entry yg ni.....maaf bnyak2.....thanks for the memorable moments.....hope we can still be friend........


luv at first sight??? that's happen
(^^,)

No comments: