Tuesday, February 23, 2010

ABOUT.....

Assalamualaikum...
actually....xder pape yg aku nak tulis sbnrnyer....eventhough bnyak ngt story tp xtaw nak mulekan yg mane....so..aku just tulis saje2 arini.....

last saturday was the most enjoyable day coz somebody come visiting me.....seronok but ati tertanyer2....why did u came?

akhirnyer dpt gak jawapn....aku da agak da...still the same answer....nvr mind...maybe i don't deserve that.....tp kena marah ngn org lain plak...sorry.....x maksud pun nak tipu....

so...menjelang ari pertambahan angka umur aku ni....aku da nekad da....stop being stupid.......bkn dpt ape pun....idup aku pun tgh x teratur skrg.....keje xder lg...utang x byr lg....still x dpt nak ulur2 kat family...bantu2.....aku rase...aku da salah jalan dan mungkin perbuatan2 aku selame ni yg family xtaw.....yg munkin family aku x suke.....aku buat....jadi mcm satu balasan kat aku.....

Astaghfirullah.....
beristifar mmng mudah tp nekad kat ati tuk janji x buat benda2 yg family x suke.....susah nak ade........aku hanyut kejap kat dunia aku...bler aku sedar.....aku terdiam tp lpas tu aku hanyut blik.....

aku da nmpak jalan aku skrg cume kena ade guide n sokongan.....arap2....korg2 semua yg terbace blog aku even x knal aku pun.....sokong la aku yer....doakan aku.....aku nak berjaya......

itu ajer......


Allah Maha Mengetahui
(^^,)

1 comment:

ryan said...

sape datang??mahu tahu juga..
lalalala
sampai xjadik nak dating..
cait!!