Tuesday, February 16, 2010

1....2......3...............infinity

Assalamualaikum....
allopzz...

rasenyer macm nak tulis mcm2 kt sini....bnyak sgt benda main2 kat benak aku nih...aku da suruh pi taman mainan...xmo...nak jgk men dlm otak kau ni...hishhh...
aku ni...x lame lg masuk 24...hurmmm..umur yg bole da dikatekan dewasa....tp..aku rase belum ckup dewasa lg sbb aku rase mcm nak main2 lg mcm bdak kecik...nak manje2 ngn mak n ayah.....

sepanjang nak menjangkau 24 ni laa....banyk benda2, pengalaman2,kesah2 yg aku da hadap....bnyak jgk dosa2 yg antara sedar n x sedar aku wat....bab dosa..aku xleh la cite kat sini...biar la jd rahsia aku jer....aku yg wat aku yg tanggung.....

aku da jumpe mcm2 org...mcm kerenah....semuanyer berbeza....btul la ape yg org kate...rambut kite same hitam...darah same merah tp hati manusia masg2.....aku bru je blik bercuti taun bru cina....kebtulan...abang aku cuti gak......dapt la jumpe abang aku tu.....ade satu malm tu...tggl aku ngn dier tgk tv...tibe2 dier tanyer....

along : angah...angah da ade bf ker?

hamboi...mntg2 dier da ade tunang n umur tunang dier baya aku...cpt aje di tanyer...aku just jawb xder....tula yg sbnrnyer.....ape tu bf eh?
aku sbnrnyer da rase mcm start benci ngn prkataan tu...hampeh je rase....yela...aku mane penah berjaya bab2 ni...aku nak...org xnak......org nak...aku xank....kdg2....aku pikir...aku ni tolak tuah ker?....da ade org nak tu...pegi lg jual mahal...pegi lg tggu org yg ntah nak atau xnak kiter....aku bnda2 cmni...aku niat satu jer...aku nak sampai dier jd laki aku...aku xnak main2...tp....last2...aku yg kena main2....ape nii...aku x puas ati btul...

aku berniat baik tp kalo aku kena balas ngn niat yg x baik...aku x dpt nak elak...terkena gak...bape kali dah....aku pelik...knaper aku leh stay cmni? tggu cmni?...sbb aku rase mcm da terikat....byagkan laa..skrg dier cmni....kalo aku yakin dier pilihan aku....kalo btul dier la orgnyer....cube bygkan....skrg dier boleh wat cmni...esok2 da jd laki agaknyer...same jer...cmner tu...aku xmo....tlg laaa paham....kalo nak aku paham..hubungn tahap tu jer...jgn la....wat aku terase hubungn da tahap lain...aku nak serius tp ko men2 plak....lgsg x penah cakp ape2 pun...nak kena tggu aku gak yg tanyer terhegeh2...tp...penat jer aku tanyer nnti...aku taw la jawapn ko...mesti ko cakp XTAW punyer...huh....tolong laa...aku da x larat taw...kalo ko xnak aku...just be honest jela...ko ingt aku ni ape...xder perasaan...ko ingt aku pi terjun bngunan sane ble ko cakp yg sbnr???

tolong laa...aku merayu...kalo ko btul2 serius...cakp laa.....jgn la layan aku mcm ni...aku berperang ngn hati aku sendrik...sakit tau x...sakit taw...!!!!!!

perghh...trlebih emo gitu....hahaha..


aihh..kan bgus kalo org tu bace....
(^^,)

5 comments:

ainz said...

rilex la tasah..kalo org tu btul2 jodoh ang,mmg xkemane la..ko toksah le layan sgt 'men2' dia tu..nnt ko gak yg sakit ati..bia je Allah swt yg tentukan..Dia je yg tau mne yang terbaik ntk kita..cewah! ;p

arina_aris said...

fushhh tasya emo...selain semasa LI,,,x pnh lg nmpk tasah emo...hehehe...lek tasah...org cm ko ni,,,sekali petik 10 y dtg tau.... ;p

TEST said...

ekekke...tq2....aku da cool skrg...arina...petik mmng bole dtg 10 (chewahhh...ekekek)....sekali yg dtg bapak2 org cmner..??hahahhahaha

Unknown said...

tu naseb bapak2 org. kalo dtg bapak2 makhluk lain? cane tu? renung2kn dan selamat beramal~

ryan said...

haih...
sape kah yang dimaksudkan nih??

si tasha ni kan hot girl..
hehehe
rilex beb..
meh kite enjoy karok2 meh..