Friday, January 2, 2009

kepulangan deh...




wazzup.....
yeah...ari smlm..ari yg melengkapkan jumlah org di rumah aku......kepulangan osmet yg ditggu2...hahahha.....tp aritu jgk la, kakitgn rumah aku ni kekurgn satu......xper2..............
osmet aku ni bru blik bercuti...cait...org sibuk2 pegi kelas yg xder tu....dier bergumbira berseronok di tanah air dier....nasib bek bawak blik buah tgn...hahahha...macih2..........

smlm pg...aku dapat call...mule dpt msj jer....msj tu just tanyer aku da tido lum....aku ni kalo org tanyer da tido ke lum dlm waktu cmtu.....dalam mamai aku bantai jawab belum jer padahal da tertido gak sbnrnyer...hahahha.....then, dier call...aku maintain wat suara mcm org x tido...hahaha...hipokrit sungguh....aku dgr suara dier pun da mcm org ngntuk jer....layan je r borak,aku pun x ingat ape isi2 perbualan ktrg........last2 ade satu tahap tu agaknyer dier mengantuk sungguh walaupun dier cakp x leh tido.....dier sruh aku tido....aku yer kan jela...dier pun senyap..aku pun senyap....rupenyer dua2 tertido ngn tepon still berjaln lg....last2 aku sedar line ktrg putus sbb da sampai 45 min da......hahaha....kelakar plak rasenyer...hahaha....

tp ape2 pun.....arini ari sabtu....ptptn da msuk...yeehaaaa!!!!!
aku nak bercuti...last sem kat sini nih...kena amik peluang sebaik2nyer....
aku nak lagsaikan utang2 aku...so pade sesape rase aku ade hutang...silalah minta...jgn malu2..jgn segan2...aku x suke berhutang2 nih....beban...ptptn ni pun aku da rase bebannyer....

itu saje laporan untuk arini....sekiann..
waaacchaaa...!!!!

(^^,)

2 comments:

~ N.A.A n A.N.A ~ said...

dapnyer mkn kepok lekor yg osmet kita bawak..ekekekeke....
-zilacomel-

-eNcik f- said...

ko utang aku 500 wat downpayment moto ko . byar eh.