Tuesday, January 6, 2009

cerita pelik..

cite pelik?pelik btul tajuk post aku untuk arini....actually, arini xder benda pun yg berlaku...hik3......tetapi, pade arini, dgn kepayahan 360 darjah, tepat pkul 7.15, aku memakse diri untuk membangkitkan diri untuk ke kuliah.......haisehh, jadual baru, ade kelas pkul 8 plak arini.....huhuhuhu....x sangka tp kelas tu ok r sbb 1 jam jer, biasa la introduction......

balik jer rumah, aku da mengantuk tahap yg sgt tertinggi....bergurau senda dlu ngn rumate aku, lpas tu....bamm..titon...kroihhh3...
aku sedar bler intan hantar msj ajak pi jeti nak survey pakej gi langkawi......x sabarnyerrr............
lpas tu tido dlu tggu mase yg da dijanjikan.....tup2...terlajak r dlm beberapa minit....hahahha

mlm ni mmng banyak gelak.....sakit perut aku....ade2 je yg keluar bler semua kepla bersatu didalm sebuah bilik.....dan aku rase...aku ni semakin hari macm lancang je mulut ni...hik3.....cakap main ikut sedap mulut jer....takut aku kekawan terase.....maaf kawan2 yer......

bak kate pepatah kerana mulut badan binasa......kite ni da dianugerahkan mulut yg bnyak fungsinyer......setiap tutr kate yg kite lafazkan ni ade effectnyer...kalo kite berkate yg baik, orang akan gembira,sng hati tp kalo kite kate2 kite tu buruk2 belaka,bygkan satu ari satu org yg dgr...maka org yg x suke ngn kite akan bertambah setiap hari...ishk2...jgn la jd cmtu.........
so kekawan...harap2 krg x benci aku er....minta maaf kalo ade trlpas bahasa...gurauan semata2 jer tu....hik3......

(^^,)

2 comments:

ahlong_13 said...

assalamualaikum...

nak tau tak sebab aper ALLAH jadikan 1 jer mulut kat muka kiter,ini kerana tuhan tau.... mulut ni kalau tak dijaga akan membawa kemudaratan... tu lah pasal ader 1 jer mulut.. tu pown dah banyak ngumpat... hehehhe... kalau 2 lagilah banyak ngumpatnya, hehehhe

lagi 1, tuhan nak kita banyakkan mendengar,melihat,menghidu,merasa dan berjalan
sekian, terima kasih..

myatiqah said...

kerana mulut badan binasa....
hehehe wey natasha blur²...aku ni..