Sunday, January 4, 2009

Kekurangan

hari ni....
pening jgk aku.....sepatutnye x pening....biasa la,masalah duit.....aku ni x pandai nak menguruskan kewangan....pt mmng da masuk...setakat arini,aku x usik lg duit tu sbb aku tgh merangka belanjawan....semuanyer serba x jd laa....aku da decide nak buat yg tu tp otak ni diterjah2 dgn masalah yg aku sendri baygkan....ptutnyer pikirkan kebaikan keputusan aku tp aku dok pikir kepentingan aku sendri......haihh....

kalo ikutkan duit tu cume kertas je...xpun kepingan2 besi...hahaha...tp pelik,ianya sgt berharga,jd rebutan n org2 yg bekerja jd penunggu setia kat atm bank bler tibe masenyer....besar jgk impak duit ni kan.....ape2 pun....sebagai manusia, kite jgn la terlalu leka dgn duit2 ni...ade benda yg lg penting kat dunia nih...btul x kawan2 semua............

hari ni jgk......
ptg kebosanan...tgh dok tgk2 network kat laptop hamkha.....intan dtg....dan dgn tibe2 dtg idea....."jom pi kola sanglang"......dgn beberapa persetujuan serta jemputan2 kepada yg lain...ktrg pun bersiap2....maka, berangkatlah 3 buah moto serta sebuah pesona yg ade name awalan aku tuh....TAS....hehehehe....samapai sna...MasyaAllah..ramai btul umat....ari ni ahad n untuk pengetahuan semua..bermula bile ntah....tiap ari sabtu n ahad ade pasar tani kat kola sanglang tu....sedikit bukti pembangunan di daerah ini......

ktrg dtg pun cume nak mkn hotdog beso yg sedap itu.....lpas da dpt tempahan masg2.....ktrg pun mencari pot untuk lepak....best gler makn hotdog sambil menikmati pemandagn matahari terbenam....hilang segala keresahan,kegusaran,kelupaan,kesakitan dan semua jenis ke lahh....hahahah

ni ade sedut-sedutan di tempat kejadian...




sunset....cantikk............




berlatar blkgkan sunset in the evening




kiri tu kam, anik, intan, didi, hamkha n aku yg cool....=P




nak pulang dah...

enjoy bebb....len kali kite gi ramai2 lg yer kawan2....


enjoy ur day with a lot of happiness.....

(^^,)

No comments: