Friday, October 10, 2008

wallaaa....surprising...




halluuu ebibodi....
hmmm....tang2 tegh bz r nak wat benda alah ni....ishk2
ape nak tulihh ekk??hmmm......
this is just beginning...aku ni pun bkn rajin pun nak menulis benda2 alah macm ni...
just nak try sumthing new.....penulisan....walaupun dgn bahasa rojak ni haa...
bdak2 zamn skrg la katekan...well...u know....hik3.....
ok la...for the beginning....meh aku citer sikit aku ni haaa...
aku ni hanye ler sorg dak pompuan yg x berape nak besar....
pertumbuhan x sejajar...hahahah.....
aku suke sgt biru...sgt2 suke kaler biru.........
baju kurung aku smua warne biru.......
umur bru je 22...taun depan 23....still study....
taun depan dah grad......yeehaaa....cri keje la plak.....
hmmm....aku la ni tgh bz ngn final projek....terkejar2....x ckup tido....
ni la namenyer student.....
so....xder ape la aku nak cakp lg...nnti dgn kerajinan yg ade...
akan kucube sentiasa mengupdatekan blog aku ni...
tupun kalo rahajin...kehkehkeh...
lastly...sekian dri aku...
amigoss..

to be continued....

No comments: