Wednesday, October 15, 2008

Lalalala.....Design...

Product design engineering merupakan
satu kos yang boleh dikatakan menarik pada aku...
aku da taun akhir dalm kos ni....
pada asalnyer...this is not my choice.....
mungkin rezeki aku lbih kepada bidang ni...........
tp aku x kisah...aku agak enjoy ngn kos ni walaupun kdg2
tertekan gak ngn projek2 .......
kat sini ade la sikit2 projek yg penah aku wat dlu2...
kat bwh ni adalh untuk subjek industrial design aku...
kena bermain ngn seni2 rupabentuk..hik2




















gambar ni merupakan project condiment set aku
aku design ala2 menara walaupun x berape menarik
tp aku puas hati sbb aku berjaya kuarkan satu konsep
bahan nak wat model ni cume foam jer
foam tmpt cucuk bunga tu....tp foam ni ade kualiti gak
kalo yg halus2 punyer foam tu berkualiti ckit
dier padat dan cantik bler dibentuk tp mahal ckit
yg aku une murah ajer....tp kdg2 bnde ni jd cantik bkn
sbb bahan jer tp kehalusan tangan org yg buat tu..
kalo org tu ade skil, x kesah r bahan tu murah ke
x berkualiti ker...org tu mesti bole wat hasil yg cantik
dan terbaik...aku berharap dapt jd cmtu...
kesungguhan diperlukan tu...
ape2 hal pun.....lpas ni ade lg design2 aku yg penah
wat spanjg pembelajaran aku kat u ni........

chowzzzz.............

No comments: