Tuesday, December 22, 2009

Akhirnyerr....

Salam satu M'sia semua.....ehhh....silap2

Assalamualaikum.....hurmmm...it's better....
hari ni...untuk pertama kalinyer....aku join meeting kat sini walaupun aku penah join yg len.....tupun sbb aku bru masuk first day....tp yg ni melibatkan aku....hahahaha....
konform....xder peluang aku dah.......xper...aku pun xnak.....ekekke....
aku kena wat slide untuk presentation meeting rini sbb semue data2 aku yg collect....tula kije aku kek sini....kilang Hydro neh.....best sikit kije yg ni compare ngn yg lpas....yg lpas...sgt bosan sbb aku kena lepak control room nuggu time dak2 operator berenti mesin....aku kena amik time aktiviti drg mase downtime....bler mesin da start balik...mak aihh...menat kena tggu lg sampai mesin benti...sambil bergurau2 dgn dak2 operator neh...sib bek drg sporting....x bosan jgk (biasa la..bunga sekuntum di celah2 beberpa ekor kumbang pelbagai kaler...hik3)....tp mesin kalo da jaln...nek kebas punngung aku tggu nak benti....

eh...blik semule ke hal meeting tu.....punyer la aku x tido smpai kul 3 pg....(standard r...kije last min..terbwk2 zmn u...haish..berubah laa...)....akhirnyer...aku jd pak pacak ghupenyer...eh mak pacak....tukng operate slide...ekekeke......tp..lega gak aku...kalo aku yg kena present...nak bantai ape...satu habuk pun aku x paham lg.....aku jd tukg introduction jew....aku jd tukg cakp...ni graf untuk ape....isi2nyer...bos aku yg kasi bantai....lame2..sore aku ilang...slide je yg brjaln....ekekekke......

perghh...perut lak meragam....siot ahh..time2 gini plak perut ni wat hal....dlm bilik meeting tu....aku da terketar2 tahan sakit....la ni pun tgh sakit....nak kate....nak kuar s**t....xder plak dgr jeritan "lepaskan aku.!!! lepaskan aku..!!!'....cesss.....sabar aje laa perut....

tp...nmpak gaya...aku kena cri keje len gak....ingat ade chance...lpas meeting td...mmng xder....aku x layak daa....pendiam sgt aku nehhh...tp aku bole wat keje...serius...(bajet ade org kilang nak bace ahh...hak3)

k la geng....aku nak melepaskn kelegaan aku.....sekian.....

CINTA ITU BUTA
sebb xder mate.....ekekekke....
(^^,)

No comments: