Monday, April 27, 2009

Hari ini

Hari ni....di pagi hari....tetibe.......

(music) just dance, gonna be ok....dadadada (music)

angkat tepon......

tasha: hello...
caller: Mutasha yer....
tasha: iyer saya
caller: ok...ptg ni pukul 3....awak datang bilik integrasi kat seberang ramai er sbb ade org EAC
nak jumper...nak interbiu sikit....
tasha:ok....(huh..??!!!)

letak tepon.....ayoyoyo....nape aku lak yg kena...dalam ramai2 ni...hishh.......
xpa2......aku siap sedia ajer la.......
ptg kul 3....aku go on jela dgn member2 seangkatan yg kena pggil gak.....ramai gak...ade 20 org dak kelas aku.....ade gak junior2........

masuk je bilik tu....amik tmpt duduk....dan itu dier,...sesi soal jawab pun bermula......
dier tanyer name.....aku jawab ler....
'my name is Mutasha Md Ruzan...i came from johor....
lpas tu dier tanyer lg.....'why do u choose unimap?is that ur first choice?'
krg tau ape yg aku jawab???...hahahhahaha....
dgn poyonyer aku jawab laa.............

Unimap is my first choice because unimap is the first uni that provide product design engenering course....unimap also has many facilities....bla..bla..bla....

hahahha....aku rase agak poyo semasa aku jawab soklan ni.....kalo aku jawab jujur...alamtmyer kantoi r....hahahahha.....unimap lgsg xder dlm list aku....aku ni dlu dak bio yg tercampak plak tu.....hahahhaa......

nasib bek masuk 10 org sekaligus.....kalo x...haih...lagi ntah ape2 ntah yg drg tanyer kat aku nnti......hahahha....tp yg xbestnyer...drg da bace thesis setiap org yg nak diinterbiu tu....aisehh....malu2........

ape2 pun.....semoga.....kos product design engineering selamat diakriditasikan......Aminnn....


kepoyosan seketika
(^^,)

2 comments:

myatiqah said...

wohoho...smoga bejaya~
kalo kos ko xpat aku suh dak kos ko rmai2 blasah ko..hahaha

TEST said...

muahaha....pasti berjaya.....