Tuesday, April 28, 2009

HaHahahaa....(ketawa beso2)

Kenape entry aku sruh krg ketawa beso2...????

gelak r dlu krg2 semua nih.....

sbb aku ade satu cite yg agak kelakar bg aku.....

ceritanyer bermula bgini.....

pada satu hari.....

aku dan sahabat aku,..cik intan...pergi ke kedai alat tulis

kebetulan kami sampai bersaing dgn 2 org pemuda nih...

bler nak balik tu, biasa la...da namenyer lelaki...

duk depan kedai n tanyer nak balik dah......

kami dgn cool menuju kemoto dan di kala itu..

hadirlah seorg member (cik meera) dgn niat untuk ke kedai tersebut...

kedudukan pemuda ini adalah membelakangi cik meera...

kami pun senyum ke arah cik meera n cik intan siap melambai lg...

dgn x semena2nyer..pemuda itu terperasan akan senyuman kami ini....

maka...terjadilah kejadian perasan senyum....

aku xlh blah bler pemuda itu mengantoikan keperasanan dirinyer...

dier pi habaq kat membernyer tu...

'laa...aku ingat dier senyum kat aku'.....

oleh keran keterlanjuran terdgr kat2nyer...

aku hanyer mampu untuk menahan diri dr ketawa berguling2 di situ jua.......

HaHaHaHaHaaaaaaaaaaa..............................


senyum2 selalu....
(^^,)

1 comment:

mraz86 said...

Hahahahaha....i remember this.....