Monday, November 1, 2010

cahaya


yeehaaa....

aku agak happy.....
aku da jumppe....
doakan yg terbaik untuk aku.....
InsyaAllah.....





For the rest of my life

@^^@ ---->blushing state

Thursday, August 12, 2010

ASSALAMUALAIKUM...

Assalamualaikum...
terlebih dahulu....

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI DUNIA

Alhamdulillah....da masuk puasa yg ke-2 dan aku puas ati dpt gi terawikh...

hurmm....terlalu bnyak benda yg aku nak luahkan....tiap kali aku nak tulis...
mood tu ilang....
last week...btul2 mencabr kesabaran aku.....
selama mane aku bertahan....mungkin selame tu jgk aku rebah....
Ya Allah....aku harap x mcm tu...tp tragik jgk....hanye kerana masalah itu...
aku blik kg on the spot....tp pade aku...tindakan aku btul...masalh tu da ganggu
kerja harian aku....kesannya dpt aku liht minggu ni....Astaghfirullah...
bnyak btul kesalahan2 keje aku yg dipengaruhi emosi semate2....

setakat ni aku da cool cume bnyak benda lg aku xleh terima...
gmbr masih ader...brg2 pemberian masih ade depan mate aku....
btul2 perlu mase....maaf....
ego ke aku? kejam ke aku?
aku btul2 rase bersalah...bkn x mau respond tp xtaw nak respond...
cube memaafkan tp tiada keikhlasan...aku jgk yg x senang...
x memaafkan....x patut....
semua ni cume mase je yg menetukan....
InsyaAllah...seperti yg aku janjikan...
satu hari nnti...semuanyer akan ok.....




InsyaAllah
maafkan saya

(^^,)

Monday, August 2, 2010

SOMETHING GOES WRONG IN MY LIFE



Benarkanku tuk berbicara
bicara terus ke hatimu?..hatimu..
hati yang penuh rasa ragu
jangan terus pergi tanpa mendengar ku
begitu mudah untuk kau terus berlalu nanti dulu
berikanlah waktu untuk aku untuk kamu


ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu, benci padamu, cinta padamu

ke tepi lihat ku berlalu
pasti itu yang terbaik untuk ku
tiada lagi mahu ku tahu
tentang hidup kamu tentang mati kamu
aku tahu engkau tahu apa yang mataku tahu
apa yang kau tunggu mahu aku buka pintu

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu sedangkan aku mahu kau tahu
dengar kata ku aku cinta padamu
benci padamu cinta padamu

sakitnya aku membenci kamu
sakit lagi mencintaimu
dan aku pergi tapi kembali
benci aku mencintai dirimu
ku benci?. kamu?
aku cinta?.kamu?

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu
sedangkan aku mahu kau tahu
dengar kata ku
aku cinta padamu
benci padamu
padamu?..

ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta aku benci
padamu
(Lirik Bercinta Faizal Tahir di http://ezone4u.blogspot.com)

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
dengar kata ku
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta aku benci

Thursday, July 29, 2010

SAYA

Assalmualaikum...
saya...
kenal x?
x kenal?
kenal2 laa....
hahahaha....

mengarut saja....
ni nak citer ni pasal kenal2....
smlm aku blik keje lambat sikit sbb ade keje....(memang laa...)
ade sa opismate aku ni tego....

"tasha..blik la...rajin btul asyik blik lewat aje..."

hahaha....keje bnyak tangguh maa...mane leh tangguh2...
nak tutup bulan da...huhuhu

tp bole lg opismate tu smbung...

"blik la gi kuar jln2 ker...dating2 ker..."

huish....xdak2....mane ade teman nak dating2...

"nak saya recommend org x?"

hahaha....bertuahnyer..konfem la xmo......
dekat ati ade satu je ckup la biar pun xder ujung pangkalnyer....

hahahha....
aku ni tolak tuah ker erk? ade org nak kenen2 kan...xmo...
xper tasha....saba aje la dlu...
kalo btul tu bkn jodh kamu....(sbb gerak ati ni degil ckp sruh saba)...ermmm...
cri lain ker??....x daya nak cri da....



rindu...!!!

(^^,)

Wednesday, July 14, 2010

HOW TO BEGIN...????

Assalamualaikum...

arini...tiada ape2 yg spesel..
aku tetap mcm ni...bler da srg2...penat nak melayan..
bukan melayan ape...melayan perasaan....
aku xtaw la kenape sejak2 akhir ni...aku trlalu melayan sgt
feeling aku ni....

aku nak idup tenang....



(0_0)

Tuesday, May 18, 2010

RINDU

hurmmm...
aku rindu laa...
rindu berbicara dengan kamu..
rindu bergurau dengan kamu....
rindu bergaduh dengan kamu....
rindu merajuk dengan kamu....
rindu dipujuk oleh kamu....
rindu memujukmu.........
rindu mendengar nasihat kamu...
rindu dimarahi kamu....
rindu ditipu kamu...
rindu menipu kamu....
rindu bekongsi cerita....
rindu meluahkan rasa sedih...

hurmm...
aku rindu segala2nye ttg kamu...
tapi kamu..??
pagar kalau xder tiang...
bukan pagar namenyer...
akan rebah....
hati sekuat mane pun...
akan lemah jugak....
hati yg terbukak...
akan tertutup jgk...
manis xkan selamanyer....
tawar dan pahit silih berganti...
Ya Allah...aku x penah rasa mcm ni..
ni ke namanyer dewasa?



(T T)
hoping is useless...

Sunday, May 9, 2010

kelakarnyer...

Assalamualaikum...

arini xder keje...pegi tgk tournament sepak takraw...hahahhaha...
sygnyer...x bnyak laki2 hot...(bajet aku hot sgt laaa nak tgk yg hot2...hahhaha)

arini jgk...meleleh2 air mata aku...
sebabnyer...............
aku tulis entry kat facebook...
semua org sebuk wish selamat hari ibu..happy mother day laaa...

ape yg aku tulis cume:

"aku x penah wish@smbut ari ibu...knaper? xder satu hari pun yg istimewa untuk emak aku...emak aku da terlalu istimewa untuk disambut hanya satu ari..walaupun aku ucapkn trima kasih setiap ari...walau ape pun yg aku buat tetap x dpt menandingi ape yg da mak aku buat untuk aku...sama jgk untuk ayah aku...aku syg sgt2 mereka...hanya Allah sahaja yg mampu balas ape yg drg da buat untuk anak2..."

tibe2..aku rase sebak..berape banyak dosa aku da buat trhadp mak bapak aku....
aku sebagai anak..hanya mampu doakan yg terbaik buat kedua ibubapa aku..




papaku



mamaku



mereka amat berharga bagiku
(^^,)