Sunday, May 9, 2010

kelakarnyer...

Assalamualaikum...

arini xder keje...pegi tgk tournament sepak takraw...hahahhaha...
sygnyer...x bnyak laki2 hot...(bajet aku hot sgt laaa nak tgk yg hot2...hahhaha)

arini jgk...meleleh2 air mata aku...
sebabnyer...............
aku tulis entry kat facebook...
semua org sebuk wish selamat hari ibu..happy mother day laaa...

ape yg aku tulis cume:

"aku x penah wish@smbut ari ibu...knaper? xder satu hari pun yg istimewa untuk emak aku...emak aku da terlalu istimewa untuk disambut hanya satu ari..walaupun aku ucapkn trima kasih setiap ari...walau ape pun yg aku buat tetap x dpt menandingi ape yg da mak aku buat untuk aku...sama jgk untuk ayah aku...aku syg sgt2 mereka...hanya Allah sahaja yg mampu balas ape yg drg da buat untuk anak2..."

tibe2..aku rase sebak..berape banyak dosa aku da buat trhadp mak bapak aku....
aku sebagai anak..hanya mampu doakan yg terbaik buat kedua ibubapa aku..




papaku



mamaku



mereka amat berharga bagiku
(^^,)

No comments: